-

klackks

hej!
Idag vart jag i stan, letade efter skor, till nobel. Hittade ett par jätte bra skor i affären Belle shoes tror jag den heter, vanliga svarta pumps, men jag ville kolla mer, men när vi kom tbx för att köpa dem så sa hon att hon sålt dom! Fick damp typ
Vafan lxm, hade inte hittat några alls som jag tyckte var bra, då trodde jag nästan att jag blev tvungen att gå i ballerina, men nu så har jag beställt ett par fräcka svarta klackar från Nelly, så jag antar att dem kmr på onsdag eller torsdag, och jag hoppas allt går bra för måste ha dem på torsdag ju!!
Så ser dem ut, 14 cm tror jag dem va!! shit måste typ öva hela jävla onsdags kvällen, för klacken är smal minsann!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0