-

pigg på kvällen, trött på morgonen.

gokväll. tredje inlägget idag duktigt va? :)
Jag vill egentligen sova nu men på senaste veckorna så är jag verkligen inte trött på kvällarna, somnar nästan inte innan elva någon dag. Igår somnade jag typ 12. yeey Och sen på morgonen så är jag så trött så jag knappt kan öppna ögonen. Men jag kan verkligen inte osmna så det är ingen idé att gå och lägga sig i alla fall, hehe.

Imorgon är det i alla fall lucia. Hoppas det blir en rätt lugn dag i skolan p.g.a det! Slutar dock halv två så det är gött! Hoppas ni får en bra lucia i alla fall.
Guud, har typ ångest för julklappar , det är typ bråttom.

Förra helgne åt jag en lussebule med pärlsocker på för första gången. Det var faktiskt riktigt gott! Testa om du inte har gjort det! :)
Godnatt ,kram ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0