-

20:28

Hej på er!
Nu är vi hem´ma hos mig (ellen) och ska kolla på film och äta godis, och orangina(fast det ska vi dricka) :)
Vi ska kolla på sex and the city, och kanske bamse heheh, så mogna är vi! :)
Ellen:
Idag har jag mest varit hemma och städat, och fixat, städat min garderob som var en enda röra, sen åkte jag och hanldade med mamma sprang in på h&m snabbt och hittade en mocka skjorta som var i typ beige/cappucino, som var på rea, så den köpte jag.
Sen åkte jag till stallet och nu är jag hemma !
Diana:
Jag vaknade runt tolv, sen så loggade jag in på skype. och sen gick jag till en kompis en stund. Sen gick jag hem och åkte och tränade ':) Och nu är jag här!


puss och kram diana och  ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0