-

Bilderna!

Jag har lyckats få upp hyfsat mkt inlägg idag? Eller, haha det lyckas jag med varje dag ifall man jämför med dem andra bloggarna häääär!!!! blir fett irriterad alltså!
Iaf, det var mysigt hos danni! hemma gjord pizza åt vi , mumsiit
Sen skulle vi titta på en skräck film, vissa ville inte så dem gick in i ett annat rum och titta på marley& jag men jag & tessa skulle titta på skräcken då, dock så ballade tessa ur vid första "läskiga" scenen, dock var det inte så läskigt egentligen, men jag kunde inte sitta kvar eftersom jag behöver någon att hoppa på ifall att lxm! Och det hade jag inte.. Så fick joina marley & jag som jag sett ett par gånger!
firren, gina tricot och kofta från Next. skärp italien
födelsedagsbarn i rosa!
dom gråååter..
HAhahahahhaahha.. shit munnen full med chips..
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0