-

Hiss & diss (london)


Madam Tessau! Det var bättre än förväntat! Dock mkt folk och lite pinsamt att fota med dockorna lxm, men dockorna var riktigt bra gjorde och det var mkt som ingick i biljetten! Efter att ha sett alla dockor så fick man gå typ en spökrunda, det var faktiskt lite lebbigt, sen så fick man se nån video snutt vid namn Marvel som var i 4D , as ballt var det, typ när det skvätta vatten i filmen, alltså typ när en robot hamna i en vatten pöl så var det vatten ånga som spruta ut från stolen framför oså ;) Fräckt vare! Sen fick man även åka typ karusell, typ som Sagolandet på Liseberg, så åkte man i en vagn och så var det en historia med dockor från typ 500-talet :)
SÅ ÅK DIT OM NI ÄR I LONDON :D
Starbucks!
Sorry, men starbucks är lite överskattat. Det fanns typ starbucks i varenda jävla gatu hörn! Fy vad äckliga grejer dom har där va! Jag åt nån muffins som var 3 dar gammal lr nått? Och inte för att jag e nån kaffe expert men enligt mina föräldrar så var kaffet jätte äckligt. Vi åt ju på starbucks ett par gånger i USA oxå, och jag har nog aldrig ätit nått gott där. Så egentligen fattar jag inte riktigt varför det är så populärt med starbucks, känns som man bara går dit för att ha vart där lxm :P
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0