-

likes

Jeffery campell! As fina, min favorit är nog den "vanligaste" medellen LITA.

Dom svarta och bruna (är inte med på bilden) finns att köpa på raglady för 1799:- tror jag!

Den här modellen är också snygg, lite sötare, men snygg på sommarn!
Jag tycker även det är snyggt med lite ordentlig stil, vet inte vad det kallas , men ni vet, skjorta, kavaj, kappa osånt. Lite mer feminint, vuxet. Samtidigt som jag tycker det är jättefint med skinnjacka och boots och löst linne! Jag har inte riktigt hittat MIN stil än, men det är lite av en blandning av feminint, modet just nu och lite mer boots,skinnjacka style xD hehe samtidigt lite av min egna stil typ, äh jag vet inte! Jag vet ju vad jag tycker är  snyggt och inte liksom!

Kappan till väster var fin! Men det känns inte  som om jag skulle kunna ha för "feminina" kläder eftersom jag inte är så gammal än, och det ser bara konstigt ut då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0