-

good morning

gomorron!
Vaknade nu för att min pappa & morbror har kommit från Ungern och båda dem pratar fett högt så det går fan inte att sova ! :P
Men det gör inget, nu slipper jag att sova bort dagen!
Tror jag ska packa lite, dock finns det inte mkt att packa, jag ska fan packa i handbagage! Haha, men vi ska typ köpa nån väska där nere, så det betyder MKT shopping! :D
Funderar på att åka in till torget och hämta mitt ID kort som jag skulle hämtat i Augusti :P Pinsamt där. Undra om det äns är kvar!
Sen hittade jag inget gott att äta nu till frukost heller, så man kanske kan fixa lite gott...... ;)
Sen måste jag fundera över vad jag ska ha på mig ikväll ochså! Ärligt talat ska det bli kul! Jag tycker om att bli rädd! Inte att vara rädd, men att plötsligt bli rädd ! :P Fattar ni skillnaden? Bli rädd är jag ju bara några sekunder!
LÄNGTAR TILL BREAKING DAWN! :D Jag ellen & diana ska gå på premiär dagen ! Ska bli feeettt! Sen får vi ju bara se till så att alla kmr in ;)  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0