-

Förlåt!

Förlåt för kass uppdatering! Det beror på lite olika andledningar. Men tänkte i alla fall berätta vad jag gjort under som senaste dagarna!
Fredag: Hade studiedag, jätteskönt! Så jag åkte upp till stallet och tränade vid 12. När jag var klar åkte jag hem, duschade o.s.v sen åkte jag till ikea med mamma och köpte lite grejer. På kvällen vart jag bara hemma med familjen.
Lördag: Åkte upp till stallet och red lektion. Efter det så åkte jag hem och duschade och så. Sen åkte jag in till stan och mötte diana där. Vi år lunch och kollade efter en present´, vi köpte ett armband! :) Senare så åkte jag på tjejmiddag hos louise! Det var trevligt!
Söndag: Hade sovmorrgon idag , sköönt! Idag har jag inte gjort så mycket. Fixat lite hemma. Och gjort kocos (??hur stavar man det?)bollar, goooottt! Ikväll åkte jag upp till stallet och red den finaste ponnyn! Gick bra! Jag fick rida inne för det var mörkt och regna... Det har blivit jättemörkt snabbt på kvällarna nu , det är synd tycker jag. Här kommer lite bilder :)


Dålig bild på outfitten från i lördags.


Wille innan tävling i våras :)

Någon gång i våras med.

I lördags på louise tjejmiddag gick vi ut och tog lite luft för det blev så varmt inne!
Kram Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0