-

hey it's weekäänd

Tjenare
Delat ut lite reklam nu, bara några gator dock, mamma skulle ta resten imon ^^, Var lite softare med musik i öronen så det gick an! :P
Ladda ner sugiga spotify till datorn. Har ju inte premium orkar fan inte betala, och jag kan fortfarande inte lyssna på musiken som jag lyssna på 5x i typ april??? Man får ju bara lyssna på varje låt 5x på 1 månad, sen får man lyssna igen. Men det har gått ett halvår och jag får fortfarande inte lyssna på de! DAMP. aja, har ju ny och fräsh musik nu;)
Imon ska jag följa med Sofia (www.krookens.blogg.se) på tävling, laget tävlar dressyr Div 2 :)
GO askim!
SÖndag är det div 2 storhäst på askim så jag och ellen ska vara speakers! :D
Kanske kan spela in lite när vi sppeeakar och ladda upp? ;) Hahah
Sen kanske jag har lite planer till kvällen ochså.
Men ska bara chilla ikv! Idol och nån film kanske`? :)
Åh NEJ SKOJA BARA! hahaha glömde att jag har Gossip girl hahahahah:D BÄST
Idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0