-

Skön dag!

Idag hade jag en sjukt skön dag!
Slutade som sagt 11.40, drog till torget med Fille, diana & ellen, jag och ellen käka Happy Meal och dom andra Subway! :) Mysigt! Vi satt inne på Mc tsm såklart :P
Sen drog vi till Film tajm och köpte godis och promenera upp till Ellens pappa, där titta vi på The last song! :) Den e så bra! Sen titta vi typ på gamla video filmer, heheh.
Åkte sedan till stallet, ledde Balou fixa i stallet ochså. Han var så gullig! Han puffa hela tiden på min nacke, typ hacka med mulen, hahah, typ lekte lite med mig! hihi han såg arg ut!
Jaja
Åkte hem, åt, & plugga! SO prov imon ju..
Så söt! :) Han går alltid bakom en och går med ansiktet i min röv. hehehe
Ellen gjorde en snygg frissa när vi satt som Speakers! ;)
Framtida speakern!
outfit måndag- lise sandahl, only, byxa vet ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0