-

Dag 5

Ärligt talat så är det här en riktigt svår fråga. Det finns väldigt många olika personer som har förändrat mitt liv på något sätt,.
Jag kan tänka mig mina gamla bästisar Wilma och Sara, eftersom , om dom inte skulle börjat på Ebba så skulle jag inte heller gjort det, jag skulle aldrig känt ellen,diana, eller någon sådan. Det skulle bara vara ansikten jag sett på facebook typ.
Nämner även en tjej vid namnet Julia som en vacker dag frågade om jag ville följa med och rida, hade bara suttit på en häst typ 2 ggr innan. Fastnade för ridningen och började rida själv. Fortsatte även när hon slutade. Om jag aldrig skulle följt med kanske jag inte ens skulle hållit på med ridningen idag! Ridningen & stallet har bidragit med så mkt lycka, ansvar och vänner, så jag är glad att jag började :)
Sen min familj, ungern, skolan osv.

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar.
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0