-

Just living my life,

varje gång jag sitter vid datan i kontoret så lyssnar jag på musik. Och det går verkligen inte att gå här ifrån. Vill egentligen upp till mitt rum men musiken är så bra här nere.. Så bloggar från denna datorn!

Imorgon börjar jag 10 , har ju frilufts dag så ska spela volleyball! Ska bli mycket trevligt. 11-13, haha soft dag. Kanske ska leta efter prao efter det,,

ÄLSKAR CALL ME MAYBE. Sjukt att hon bara gör på det viset. Värsta grymma låten. Bara sådär!
Hoppas man får höra nått mer trevligt från henne :) ÄLSKAR ochså LIVE MY LIFE, EUROPHIA, DRUNK. Typ högsta volym på min spellista nu för tiden,



/Nicolett

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-29 @ 21:50:28
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0