-

Boys, if you don't look like Calvin Klein models, don't expect girls to look like Victroria's Secret Angels

Hej! Dagen har varit bra , torsdagar är faktiskt rätt bra! Hade ju elevens val , spelade badminton, kul kul! :) Sen spelade jag lite pingis ocks¨å, är väl inte någon jättetalang , men det var roligt i alla fall! :)
Funderar på om jag hinner träna innan middagen, i så fall ska jag göra det!

Försöker att träna så ofta jag hinner,typ 3 gånger i veckan. Men ibland orkar jag inte.
Jag rider 4-5 dagar i veckan, vilket är ganska mycket, även om det inte är världens hårträning så blir man ändå ganska tröttt  efter att varit där och ridit, och fixat i stallarna och så.
Sedan har jag ju gympa i skolan 3 gånger veckan ( räknar med elevens val)
Och att hinna/orka träna 3 gr utöver det samtidigt som jag måste plugga kan ibland bli lite svårt, men jag försöker!:)
NU ska jag springa upp och fråga mamma när middagen är klar, och sen crosstraina om jag hiinner!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0