-

pust

NU har jag i stort sett pluggat klart. Ska gå igenom allt en gång till när mamma kommit hem, kan verkligen inte allt soklart men jag hatar NO så grovt och våran NO lärare är dum i huvet som ger oss 58 grejer att kunna? Dessutom saker han aldrig gått igenom? får cp ryck på han.
Känns som det är fredag imon. Men det är det inte. Tyvärr. Blev hel knasigt med elevens val, jag linn diana och ellen valde sport arenan men linn fick musik? Får sån damp för då ska den dumma diana byta till musik. Dampdamp
Så jag är ganska irriterad.
Men hade gött.
Mumma?
ÅHHH JUSTE. Måste visa hans nya typ hårstil ? Äh han har iaf färgat det mörkare och fixat tbx sin gamla frilla,  beror iof på ifall han stoppar i vax elr inte, men här
Här ser man tydligt att det är mörkare,
Och här ser man att den gamla frissen är tbx,
ME LIKE.
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0