-

shoopping / dagens

var som sagt i stan med bror idag, vittnade ännu en gång folk som jaga rånare ;) Denna gång från stadium .
As läskigt faktiskt, dom skreeek fan as mkt STAANNNA , haha min brorsa trodde det var en kille som sprang efter sin tjej och skrek hanna ;) haha.

Köpte iaf ett par jeans inne på Zara på rean, dom är lite korta men pallade faktiskt inte bry mig.
Om ett tag kmr ellen hit med godis och gott humör hoppas jag så blir det ännu en Gossip girl kväll!


Är faktiskt lite svag för slitna jeans,,
jätte dålig kvalite men ni får la se när jag har på mig dom nån gång,

dagens, haha lite annorlunda pose, men finns ingen sån slutartid så kan inte ta kort från långt avstånd,
skärp-Reds jeans-bershka stickad- lindex



Kraaam
Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0