-

snö.

Hej , idag började ju snöa, som ni alla säkert märkt! Usch, jag hatar det, stog och väntade på bussen i 25 minuter när det snöade och blåste jättemycket, inte kul. Blev helt blöt och allt blev snöigt. Det är inte det att jag hatar snö, jag tycker det är jättemysigt om det ligger lite fint och stilla på MARKEN, men inte annars.

Som nicolett skrev så vart vi på torget nyss, köpte 2 linnen och en bh! :) Allt på rean, det är ju bra med rea tycker jag, men dom flesta affärer säljer ju ut grejer som dom flesta inte köper, och därför hittar jag oftast inte så jättemycket på rean! Men linnena är basic och funkar till det mesta så det är ju bra! :)
 

OCH som nicolett också skrev så ska jag med till ungern i sommar igen!!!! :D Yeeey, det kommer bli jättekul och mysigt! Hoppas bara på bra väder , men det bruakr ju vara varmt där på sommarn så det blir det ju säkert! :)

oj, haha, jättedålig bild. Tack diana för tipset! :)


bidlerna är jättedåliga och linnena  är finare i verkligheten!
kram kram!

Kommentarer
Postat av: louise

vad kommer linnena ifrån ?? :)

2012-01-21 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0