-

trött.

Hej!
Body stepen var skiiiit jobbig. Kändes som allt syre var helt slut och det var 40 grader där inne typ, trodde aldrig det skulle ta slut. Men jag hoppas att jag fick ut nått av det iaf!
Kom hem, åt, körde lite harpan, titta på film oså. Som sagt är det ju en chill dag imon. Fan måste packa gympapåse.
Har ingen aning vad jag ska göra, pappa vill åka nånstans på sportlovet, jag vill bara åka till Usa men tydligen så hinner man inte det på en vecka, har ingen aning vart det är varmt men ändå en shopping stad i Europa nu förtiden?
Mamma orkar inte följa med så kan ju inte vara så kul, men om man åker för en helg och får lite shopping kan det vara okej, frågan är ju bara vart vi ska åka då?
Sen ska jag till polen om 2 helger.. Jag är tvingad till att följa med , vi ska till nån plaznjenje. typ? Kommer bli skiit tråkigt men måste göra detta för att supporta mina bröder. Så snäll jag är. Inte för att jag skulle kunna stanna hemma, finns ingen som skulle kunna passa mig. Så a. Så blir det!
Nu ska jag sova, så kanske jag får sova ut lite nu då , sover ju maz 7 tim varje natt. GODNATTI
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0