-

upss

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat men har helt enkelt inte orkat sätta på datorn förän nu. Har kört mitt vanliga harpan lan typ med justin bieber i högtalarna. Det gör jag typ varje dag nu haha.. Har pluggat lite ochså så nått vettigt har jag ju gjort ;)
Efter skolan åkte jag till stallet med Ellen, har fått mitt skåp i omklädningsrummet nu så jag slipper gå ut i kylan till boden varje gång jag ska hämta mina grejer, så det är faktiskt jätte skönt!
Så jag la in mina grejer där, fixade lite oså, käkade lite gott från cafét och sen åkte vi hem!
Nu ska jag checka lite bloggar, sen dusha eller bada, äta lite ungerska bullar och läsa typ. Hadegött
Godaste bullarna in tha world.
Hahaha, snodde bild från Filles blogg, är verkligen inte nöjd med bilden, var tvungen att hålla i ellen ju eftersom jag hade så svårt för att gå, (på nobel då), mitt hår är förfärligt, haha orkade inte fixa det så det hänger under hakan lixom.
/nicolett

Kommentarer
Postat av: fille

Nico, du e sååååååå o-rolig :P

2012-01-25 @ 21:29:35
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0