-

busy saturday

säger man busy? haha låter helt weird
Heeeej där!
Kom hem från jobbet för typ 1 timme sen. Är ensam hemma, har ätit lite och ska nog hoppa in i dushen strax.
Idag var det ganska soft, är ju med i US och vi hade typ en aktivitet idag så hjälpte till där, så hade alltid nått att göra, annars har jag en lucka mellan halv 5- 6 vilket kan vara lite jobbigt :) Men aa det var därför jag fick baka!
Är proppis, fick knappt i mig halva middagen, har verkligen ätit sjukt mycket.
Åt ju en hel kakburk, cookies , våfflor, pringles och nappar med Linn. Och 1 kokosboll. Haha fan vad tjocka vi var. Vi skratta för att vi hade så ont i magen? hur mår man då egentligen? :P
Imorgon är det stallet igen, tyvärr måste jag vara där mitt på dagen så det hindrar mig till att göra något annat. Skulle annars velat åka in till stan och leta efter en snygg svart transparent skjorta som jag kan ha till mina ljusgröna byxor!
image description
Snygg kompis man har eller? Jag fota linn redigera! teaamwork
Besök!
http://linndahlsten.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0