-

monday

Hej!
Kom hem för ca tre timmar sen, jag har typ inte gjort någonting, kollat på tv bara. Nu ska jag försöka komma igång och plugga lite , om jag orkar.
Imorgon har vi studiedag, jätteskönt! :) Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske åker jag till stallet eller så,eller till torget eller stan. Får se lite!
Jag känner verkligen för att städa min klädkammare, och få ordning, fixa lite shorts o.s.v. Men det är ju självklart så att när jag väl känner för att städa, så är jag hos pappa (alla mina kläder och så är hos mamma) så det är ju synd. Jag får väl se om jag orkar fixa i ordning där i veckan, det ligger grejer öööverallt. Nu ska jag plugga , höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0