-

FETTT KUUL

jappp!!
Nobel festen var as nice :) Mkt dans, och mkt värk i fötterna! :) Det var fan galet haha, folk kastades i luften och knuffades, biladades ringar med shööffle dans och aaa  as nice var det! Men fan vad mina klackar var obekväma! Fan tur att jag tog med mig mina converse, haha mamma insisterade om att jag skulle ta ballerina iställlet för converse, hahaha neeever alla hade converse!!! :D
Slänger upp lite mobil bilder, har inga på typ själva festen, men antar att Louise kmr slänga upp på facebook lr nått:)
Det snöade jätte mkt inne i stan, tom inne i lokalen haha! eller så vare bara några som kasta..
så såg jag ut innan jag gick hemifrån! håret var paj till slutet av kvällen iof,,
Fräcka bussen vi åkte dit med!! :) typ nån buss från 80 talet var det! asballl!
nån som e blek?
'
Kramar!!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0