-

Skolan imon :(

Hej där
Nu är jag hemma, har vart och hjälpt till på gulasch party, haha. Nä, men mina föräldrar har det , typ info om resor oså.
Inte det roligaste, men man tjänar ju lite cash, så walla vrf inte.
Sen har vi som tradition att alltid stanna vid Mc'D på hemvägen så där blev det ett stopp ochså, dessutom köpte jag milkshake som jag inte druckit sen typ jag var i miami? haha.
Imon är det skola, buhu :'(  Men får stå ut. Till helgen blir det iaf kul, ska till en kompis från stallet som har filmkväll :) å shit ellen btw vi måste köpa present?!! omaay
Asså denna bilden, så jääääävla söt dör :)
/nicolett

Kommentarer
Postat av: ellen

ja! typ på onsdag kanske*?

2011-11-06 @ 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0