-

Plans

Imorgon ska jag till skolan, skönt att det inte var någon längre förkylning! Oftast brukar jag vara sjuk i 1 vecka. Men denna gången kom jag undan ! ;) Efter skolan är det fotografering som gäller, ny header och fota lite allmänt så. Louise våran klass kompis ska fota oss! :) Resultat kommer väl på tisdag eller imon kväll, då ska ni få se!:)
Diana, Ellen jag & fille blir det i think!
Tisdag blir det nog stallet, onsdag är det pluuuugg, har tyskaprov på torsdag, och så ska jag rida på torsdag och till helgen blir det lite tävling och sånt i stallet! :)
Sjukt ändå att jag redan är på avsnitt 17 av Gossip girl? börja titta typ förra veckan! :P
Imon blir det tids inställt inlägg, ska visa lite favorit grejjer från min garderob typ! Verkligen svårt att komma på grejer att blogga om, men bättre än inget!! (pik till diana &ellen)
Saknar sommaren!
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0