-

plugg, plugg, plugg...

Sitter och lyssnar på song to the sea- dj antoine, och försöker plugga. Gud känner som det är mycket hängande över sig nu. Massa plugg mycket i stallet o.s.v´. Men snart är det höstlov!! :) Måste packa inför tävling och pappsen i helgen också så har mycket att göra. MEN om jag får tid över , så ska jag se ett avsnitt Merlin med min syster, hehe. Någon som sett merlin? Tycker ni det är bra? Jag tycker inte om det lika mycket som harrypotter. Men det är bra tycker jag! Jag gillar HP, twilight, merlin. Men det är nog dom enda i den stilen jag gillar. Tycker inte om sagan om ringen osånt. SNART KOMMER BREAKING DAWWNN! wiiee. Men den är väl i två delar också? Så det blir väl inte den sista?. Imorgon skall jag skriva tre prov och något/några läxförhör! Så jag har en del att göra nu! suck. Men, men , that´s life. Vi hörs! kram ellen
Är jag lite barnslig? hehe. who cares? Nej, men om man ger den ett försök så är det den faktiskt inte dålig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0