-

... morgon !

God morgon! Nu är jag vaken, somnade halv 4 inatt,
philips plan skulle landa 1, den var försenad till 1:45, dock sa han det så vi kom dit 1:45, men kl 2 sa dom att dem inte kan lasta ut väskorna i stormen så att dem inte kommer förän 2:45, hur gött? Då fick vi vänta typ en halvtimme men så kom han, fast utan väska såklart. Så himla oväärt. Vi var hemma typ 10 över 3,
Och nu vakna jag då. sov bara i 7 timmar tyvärr, fast det gör jag iof när jag går i skolan ochså ;)
Jag ska tvinga mig till stallet idag, i denna blåst. Undra om jag kommer fram? Sen senare ikväll ska jag va med en kompis,
btw, fick ett par röda låga converse av bror oxå :) Ville egentligen ha svarta låga, men jaja, röda låga är bättre än höga iaf :)
Den kjolen köpte jag igår!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0