-

söndag!

heeej! i'm back !
Känns som att jag inte bloggat på flera dagar, men bloggade ju senast i fredags faktiskt! ;)
Gick upp tidigt för att jobba igår och idag, är riktigt trött nu så det blir sängen hyffsat tidigt!
Igår så jobbade jag ju som sagt, kom hem vid halv 3, och då orkade jag inte blogga för jag var så trött, så tittade bara på TV typ. Vid 5 så plocka min brorsa upp mig så åkte vi och tittade på min andra brorsas match :)
På hemvägen plocka vi upp hans kompisar, typ, sen gick vi ut och köpte lite godis och gatt i tha butika och tittade på en konstig film :) (tittade inte med hans kompisar, körde bara hans flickväns syster nånstans, tittade på film med brorsan och hans tjej haha ;) )
Gick och la mig vid halv 11, somnade vid kvart i 12, dampade lite,. typ.
Och nu är jag hemma efter ännu en dag i stallet! Och fy vad jobbigt det vaar..
Jaja.
Nu får vi hoppas att ellen fotar mkt och har det kul, och att diana raggar lite snygga killar i valtorans ;)
Så det blir jag och Linn för oss själva resten av veckan :) Haha men har vant mig lite nu haha,
Min vägg just nu! haha lite töntigt men älskar den ändå <3
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0