-

keep on walking

Gokväll!
Har ätit middag nyss och ska börja plugga igen, som alla andra kvällar, kuul. Ibland orkar jag verkligen inte med skolan, proven och alla grejer man måste göra och öva på. Men jag vet att det lönar sig så jag fortsätter kämpa på! :) Jag tycker det är helt okej, och ibland faktiskt roligt i skolan. I alla fall på rasterna, när jag är med mina goa väner! :) Men att jobba hemma är såå tråkigt enligt mig.

Idag efter skolan åkte jag till torget med mamma, jag skulle följa med som smakråd till henne för hon skulle köpa något fint till jul.
Hon köpte 2 svarta fina långkjolar.
Jag hittade lite accesoarer till nobell och lite till vardagen med. Strumpbyxor, en halsduk och varma vantar nu till vintern köpte jag också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0