-

ja hej

Hej där
Har pluggat lite nyss, vi har matte hem uppgift till tisdag så det var bara att ta tag i deet.
Nu ska jag titta på lite Gossip Girl sen vid ca 15 ska jag till stallet! :) Igår var  det faktiskt suuper mysigt i stallet!
Var typ ensam i stallet, mata hästarna, de va mörkt, amadeus låg och sov så jag myste lite mad han & så :)
Imon är det tyvärr skola som vanligt, men efter skolan ska jag dra med LIsa och simma! Jag tränar ju så lite och att börja träna på typ Sportlife blir ju aldrig av! Och simma tycker jag faktiskt är kul! Dessutom om man leker och sånt så blir det ganska jobbigt ;) Lisa har knä problem så hon ska simma för de :)
vill ha värmen tbx!!!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0