-

the evening

Hejsan! Detta blir ett tidsinställt, är ju ganska busy idag!
Igår kväll då, elr idag , a.
Det var mysigt! Jag & Ellen tog bussen till fille, bussen var sen så vi missa den från torget, gick in på torget, tog ett varv och sen tog vi bussen till Fille! ;)
Det satt en fullis som saatt och sjöng " ingen gillar oss, ingen gillar oss" tror jag:P hehe, han hade en hund som han prata med, och typ sa högt att maskar är gott, jätte nyttigt . Hehhe, super gott ju ;)
När vi kom till Fille skärde vi grönsaker och stekte hamburgare, åt, sen satte vi på musik och dunka! heheh
As soft, till Tung! såklart ;)
Sen titta vi lite Idol, körde nån WII dance, gick ut och fota lite, gick in, snacka oså.
Nu har jag nyss kommit hem,
idag/imon blire stallet, och på kvällen ska vi till Emelie :)
fuck, måste hitta min kamera laddare!!!!oh
En bild som jag inte är nöjd med, men den ända fille lagt upp typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0