-

Taggar!

Hej kollade nyss på idol, och nicholas, åkte ut, snyft. Det var ju han jag tyckte var höjdpunken under programmen! Det var synd för han var charmig! Men d är ju i och för sig en sångtävling.. Nog om det. Idag somsagt hade vi en helt okej dag i skolan! Godis osånt, gott och nytttigt! hah. Efter skolan stack jag upp till stallet och red finsate ponnyn! :D Busade mest idag så båda är taggade inför imoron, det är ju tävling! :) Hoppas det går bra och är kul! Men kul är det ju alltid. Ikväll skall jag inte göra så mycket kanske kolla lite på tv och packa det sista tills imorgon! På söndag ska jag och nicolett vara speakers som hon skrev, det  är rätt kul! Ha en rolig fredagskväll! Kram ellen

Från tjejmiddagen (barbietema, hah)

Oj, vet inte varför den blev så liten.. Här är laget :) (det är lagtävling ,det sa jag nog inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0