-

åhh skön dag

Heeyy!
Shit första gången på länge som jag inte vart fastklistrad vid datan hela kvällen. Satt vid datan i typ 30 min innan jag kom hem oså satte jag mig nu!
Bakade iaf muffinsen, åkte till stallet, skötta , lämnade muffinsarna i frysen och myste lite med pållen.
Kom hem, tog en lång jävla dush, måste ju vara fräsh när man ska to tha bitch. hahaha. beatch.
Åt tacos, mumma ( i know it's not friday), och sen satte jag mig och läste lite. Tittade på top model och desperate housewifes, fixade mitt handbagage och nu sitter jag här! Haha. Jobbig text.
Ska nog sitta uppe ett tag till så jag är trött på flyget imon. Ska typ vara ute vid flygplatsen vid 7..


wanna be dressed like this.

hade gött nuu
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0