-

bra dag?

Hela denna jädra dan har vart dålig, typ hela lovet, hela mitt liv känns typ såhär just nu ----.----.  Hade mardrömmar inatt, haft ont i magen hela dan och har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Var och shoppade idag med, gick inget vidare. Åt mat på BK, alllldellleeess för mycket, är fortfarande mätt, äckligt mätt. Jag tog fel sadel när jag red, så jag kunde bara skritta, hade as bråttom, springer, utan att ha hunnit byta om mot busshållplatshelvetet och sitter där i en kvart, missat sista bussen som inte tar typ 483249184319 timmar, great. Var somsagt skittrött idag eftersom att jag vart sjuk, men dom andra i stallet var värre, så jag och min syster fick mocka, fodra och ta in alla hästarna (ca 20). Mina muskler vägrade i princip att hjälpa till i slutet, haha. Det slutade med att pappa säger att vi ska till släkten i helgen. och att jag tvunget ska med. Det sista på mitt lov som jag skulle hunnit vara med kompisar på. Nu har jag varit sjuk om de flesta av komppisarna bortresta. Familjen dampar på mig. Mina skor blev hästiga. Kom hem 21:30.

Här är en del av min dag , hur var din?

Nu tänker jag bara krypa ner i sängen och sova gott. JUST NU: Kollar på min säng, obäddad, fan.

Måste fixa i ordning med lakan och sånt nu, imorgon kommer troligtvis roligare inlägg. Förlåt för detta depp, alla har en dålig dag ibland, och livet är inte alltid en dans på rosor, right? Så whatever om jag gör ett tråkigt inlägg nu , haha.
Sov gott, GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0