-

busy day

Hej!
Måndag almost over. Meself don't like måndagar.
Bror plockade upp mig efter skolan så drog vi till gymmet. Var där typ 1 ½ timme så det vart ju bra!
Åkte till stallet efter det och skötte min sötaste. Åker ju bort så kommer inte sköta på 1 vecka så får passa på. Åker även dit imorgon.
Kom hem, dushade, åt och sen pluggade. Sen packade jag faktiskt, eftersom att jag kommer ha fullt upp, och jag vill veta vad för kläder jag vill ha med mig så att det inte blir så imon att dom ligger i tvätten lixom :)
Imorgon slutar vi tidigt som tur är, ska åka och fixa en sak efter skolan , sen måsta jag hem och baka tyvärr till tävlingen på stallet som är på fredag. Sen måste jag ju åka till stallet och lägga in den i frysen om jag lyckas komma in till klubbhuset så att säga.
Sen måste jag packa klart och plugga. Jobbigt.
Vi hörs!
/nic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0