-

Count the days.

Börjar med såna här imorgon, passar ju bra när jag åker ochså så ni får lite tidsinställda. och nu kmr jag inte sluta halva eftersom jag redan tidstinställt Alla :)
Vilken dag ser ni mest fram emot? :p


Dag 1 - Min facebook profilbild

Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar.
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0