-

Hunger games. Eller,... hungary games?

Var ju somsagt på bio igår med Linn. Linn fick sig , nästan, en väldigt händelse rik toa tur. Vilket jag fortfarande skrattar åt .. haha...
Iallafall.
Jag hade varken läst böckerna eller sett trailern innan jag såg filmen, men hade ändå en susning om handlingen!
Visste ju ochså att Liam Hemsworth var med :) :) (så galet snygg!)

Handlingen är ju verkligen typisk, nästan alla filmer handlar om spel oså ska man vinna och bla bla bla.
MEN. Filmen var awesooome!
Dock trodde jag att det skulle komma en till film, vilket linn konstaterade att det Inte skulle göra, då blev jag ledsen.
Men ska fan ta och läsa böckerna, filmen var ju bra så då kan ju böckerna inte vara nått annat än bra dom heller ;)
Kanske ska köpa dem så att jag kan läsa när jag åker bort?
Hunger games får 4.5 / 5 toasteers



HAHAHA tripp trapp trull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0