-

SUMMER

Sommeren.
Är verkligen den bästa årstiden! Man är ledig två månader, det är varmt, alla är gladare, man kan göra vad man vill, allt är såå underbart! Längtar verkligen till sommaren nu, har två planer inför sommaren iår än så länge. Jag ska på läger och åka till ungern med nicolett! :) Det kommer verkligen bli jättekul! Sedan ska vi kanske till spanien med pappa också( men antaglien inte , för hann är alltid så seg på att boka och så).  Kanske kan nicolett åka ner till skåne iår igen och vara där ett par dar!?
Men jag tar det som det kommer! Jag ska verkligen försöka njuta, för sen kommer nian och allt jobbigt. Typ som att välja gymnasie, shit pomfritt, jag som har beslutsångest, kommer aldrig kunna bestämma mig, det är också typ 100 mässor man ska gå på också väl? jaja, det är långt kvar! Lev i nuet.
hugs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D Nu har jag äntligen skrivit klart andra delen av novellen och du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/2012/february/novell-blod-i-snon-del-2.html#comment



Kram :D <3

2012-02-17 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0