-

-

Hejhej!
Förlåt att jag inte blogade igår (jag ska sluta skriva förlåt hela tiden) meen, jag kan ju berätta att mitt fritisintresse tar så pass lång tid att jag faktiskt inte hinner blogga. Stallet ligger inte särskillt nära och därför kommer jag ofta hem sent nör jag är där och så, så nu vet ni varför jag inbland inte bloggar en dag.

Men idag i skolan var det rätt ok. Höll dock på att somna på no:n för vi såg en as tråkig film.
Efter skolan åkte jag till stallet och tränade, gick okej!
Nu ska jag bara duscha och sen se harry potter 4! :D
Imorgon ska jag inte till stallet så då kab jag blogga mer! Vill ni att jag ska göra något speciellt inlägg så är det bara att kommentera och säga det! :)
kram kram

dagens: jeans:bikbok, skärp:lindex, tröja:bik bok tror jag, väst:hotline, armband:flash och nått mer

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kan du inte göra ett inlägg om typ dröm outfit o sånt , lite insperation liksom , gillar din stil jätte mycket ! Hejdå

2012-01-11 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0