-

HP again

Hej!
Sitter och kollar på harry potter 1 igeen, haha, har sett den sjukt många gånger! ;) Alla är så små och gulliga!
Imorgon är min sista sovmorgon, snyft. heheh. Men åhh, längtar så mycket till sommarlovet! Eller i alla fall när det börjar bli lite varmare! Sommaren, det är verkligen min favoritårstid!
Åh, jag saknar ungern! Det var så mysigt! När vi åkte buss i två dagar, åt skit mat och sov längst bak i bussen, myys! När vi kom dit var det typ 30 grader och då var det i april och på kvällen!

åkte förbli fina sjöar mysiga hus vid vattnet, tror detta var i prag!

vi åt schnitzel typ varje dag, denna var inte liten..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Nicolett

Åh fina bilde rpå mig, not.

Åt skitmat??? ååhh du kan vara skit

2012-01-07 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0