-

Wille

Från och med idag är medryttarskapet på wille slut. Jag hyrde honom i 2 1/2 år jag hade jätteroligt under tiden med honom. Jag hann åka på 6 tävlingar, som högst L:A 1 (dressyr) och lärde mig väldigt mycket. Han är verkligen en supersöt ponny som var det bästa i mitt liv under ett tag. Jag har otroligt många minnen, en del saker som jag kommer sakna, mycket. Mest kommer det nog vara att mysa med honom, galoppera snabbt ute i skogen, ha roligt. Det var ju såklart superkul att tävla och så också. Men när jag red ut o.s.v så kände jag ju verkligen att han också hade roligt och trevs. Rida barbacka på sommaren, släppa honom på bete och sånt!

(Nu är det säkert en del som kommer undra om jag slutar rida. Nej. Jag har börjat rida på ett annat stall, och har tyvär därför inte tid så det räcker till att hyra wille också. Men jag känner att jag kommer utvecklas mer på det nya stället och därför känns det som att det är dags att "gå vidare", även om det  var en underbar tid med wille!)



I sommras

I våras på tävling

En liten klubbtävling



I'll miss you.

Har otroligt många bilder, men dom här var dom som låg på datan nu!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0