-

thursday almost over,

Idag så har det vart en chill dag. Fint väder, lite blåsigt dock.
Förmiddagen var som vanligt tråkig, men gjorde inte så mkt så det var ändåå chill.
Satt ute och stickade i solen (på slöjden) med lisa & linn, och några till :)
Sen åkte jag l1 till torget, köpte en cola och en semla och titta lite på gina tricot :)
Sen åkte vi till elevens val, var där i 15 min, sen "sluta" vi. Kom dock på 1 timme senare att jag hade glömt min mobil där så fick skynda mig dit och hämta den.
På ridningen så hoppade vi, allt gick jätte bra och vi var ute och hoppa för första gången (för mig), så det var mysigt!
Nu är jag hemma, ätit god middag, ska lyssna på musik och såvidare :)
Ha det så braaa!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0