-

fraiday

Ellen sov hos mig, hon skulle iväg tidigt så vakna och åt frukost med henne, sen vid 10 la jag mig och "sov" 1 timme till. Vid 11 vakna jag igen och vid 12 tog jag bussen till torget för en fika på Espresso house med Diana&Josse! :)

Igår som sagt var jag ju i stan och sen på bio. Efter bion åkte jag direkt till stallet för att rida på Balou, trevligt att få sitta på han igen! ;) När jag kom hem hade gästerna redan åkt, och kakan jag baka hade dom Inte ätit av!
Shit haha, ingen i min familj äter kakor typ, så jag får äta upp dem själv! OMG. Har inte tränat på hela sommarn!
Skönt att jag ska skaffa träningskort på Friskis & Svettis iaf! ;)
'
sega chokladrutor som jag hade bakat!
fika & baka! känner mig onyttig. tog ju en MUDCAKE på EH! (såå gooda!)

tur att jag ska börja träna då!;) dessutom med Diana

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0