-

hemma



gahaha ! sikkken dag alltså underbar!

vakna runt 9 och då fråga emil om jag ville hänga med han ut med deras båt,, var dock då lite tveksam för att jag hade litex ont i magen,, men aja sen ringde hans pappa till min pappa hhaa och ja dom är bästa kompisar, iaf så då fråga iaf han om pappa skulle hänga med dom, och de ville han! så då fråga han mig om de var okej att han stack och så klart att de var men iaf då närhan då skulle med dom ut så tänkte jag wtf jag hänger med! så då blev det så,, var ute typ till tre med emil och alla hans bröder hans ena brors tjej och emils pappa och just de min pappa med ! .. trevligt ! hans minsta bror är ju föööööööör SÖT ! han satt i mitt knä hela dan och höll mig i handen och bada och jisses så söt han är ! vid typ tre åkte vi in till hamnen igen och då stack vi hem till dom, var där till typ 5 och sen stack jag och pappa hem, åt lite och sen vid 7 stack jag hem till emil en stund och sen åkte vi in till bergakungen och kolla  film ! kronjuvelerna blev de, lite konstig film, men jag menar ände helt ok! 3½/5 toasters !   och kom hem nu precis för typ 15 min sen, 


som ni märker har jag inte haft någon tid att blogga ! haha men en himla trevlig dag har jag haft :)
och just de josse min eller våran ( min och nicos ) bästa kompis kmr hem på freda från thailand * stavas de så ?*
haha men iaf de blir grymt kul har saknat henne  7kt myckee!



tråkigt inlägg iknowwwwww! ska försöka bli bättre och ta med kameran !

sista inlägget från mig idag puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0