-

outfits

Har ju inte precis vart pigg på att ladda över bilder till datan varje dag, så lat som jag e.
Så drf för ni en "outfit bomb".
Dock måste jag erkänna att det inte är några fina outfits här inte. Har inte orkat att klä upp mig lxm.


en dag då jag var hemma hela dagen, så inga fina kläder här inte..
tröjja- vet inte,  jeans -bershka

skjorta- pull and bear, jeans- fiorucci i think

shorts- stradivarius, linna- stradivarius, kofta- abercrombie

tröjja- JC, jeans-fiorucci, kamera- nikond3100 (;))

tröjja- ONLY, jeans- behrska, skor- creamgula converse

shorts står ovan, skärp- REDS, tröja- Polo by Ralhp Lauren

shorts- nån butik i gbg, tröjja- forever21

random rese klänning från Gina, kepa från Polo by Ralph Lauren

shorts- stradivarius, linne- Zara och mina fin fina crocs!

Lite mkt bilder kanske?


Kommentarer
Postat av: D

Nae! Det är niceeeee med bilder!:D

2011-08-02 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0