-

Skatås+ stan

Idag var vi vid Skatås med 8a+8b. Vi spela golf på morgonen, haha det var faktiskt kul, vi körde dock inte så seriöst ...   Gick väldigt bra för vårat lag!
Sen skulle vi köra typ övningar vid olika stationer vid nån fotbolls plan och efter det sluta vi.
Men jag och Ellen åkte till stan för jag skulle titta på klänning till bröllop + nobel middag men hitta dock inget.
Testade Kenza jackan winter och Damn vad snygg den va!!
Vi märkte ochså att Modelljakten hade kommit till Nordstan så vi såg Kenza & Andreas Wijk :) Nice huh? ;)
Var sjuukt trött  mina fötter värkte och vi hade tittat på typ allt, men det ända jag köpte var en earcuff typ :)
Så nu sitter jag här hemma och ska titta på klänningar för 5te gången! Hittar fan ingen, får inte vara vit, svart, lång, för kort , mönstrad aa jobbigt ere!
Sen ska jag hitta klackskor!? Asså såå svårt, kan verkligen inte ha pumps lxm?  Ångeest!
andreas wijk's hövve
Kenza i grå klänning som sitter! :)
fränt vaa
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0