-

Skolan

Vi har fått riktigt vidrigt schema.
Vi börjar 8.20 varje dag förutom fredag, då börjar vi 9.30 med gympa. Ganska soft.
Våran tidigaste dag är tisdagar där vi slutar 13:25 vilket typ hela skolan gör. Då blir alla bussar skit fulla. Så att på tisdagar kommer jag alltid åka till stallet så då blir det inte så bra uppdatering! ;)
Sen slutar vi vid 15 måndag och onsdag, och nu kommer det absolut VÄRSTA.

På Torsdag och FREDAG så slutar vi 10 I FYRAAA!!!! Fattar ni? TIO I FYRA! Det är en skam!
Jag måste tom sluta i min ridning på fredagar för den börjar kl 16.00 ????!!?! Fattar ni! Helt sinnes! Äter ju fan typ middag då!!!
haha ne inte riktigt. Men ändå, är sjuukt otagg på det här asså :(
Det sköna är ju att hela denna vecka så har vi inga vanliga lektioner! Igår hade vi typ info dag, och idag med! Slutat 14 varje dag. Imon blir det utflykt med en till klass och spela äventyrs golf. Fattar ni hur jobbigt? Vi ska vara typ 48 pers??? :o
Sinnes. Kommer Inte gå bra. Fan kommer skämma ut mig.
Jaja nu tjötar jag på här.
random bild från tävlingen i söndags.
snodde en bild från fille ochså. Haha fail på mitt öra! Från igår, med Josse fille diana och ellen!:)
hmm man ser pyttelite från min outfit med hade iaf på mig mina hängsle shorts och min svea kofta!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0