-

åå vad jag är duktig

Jag har gjort typ 10 inlägg på bara 2 dagar :) så duktig jag är :) hope U enjoyed it,
Iaf, idag var en vääääldigt skön dag må jag säga. Började dock 8.20 , alla andra i skolan började typ 9, så bussen, som annars brukar vara proppfull var helt tom, var typ 5 pers i bussen lxm, det var as soft. Vi städade iaf första typ 1-2 timmarna, dock städade jag inte, bara låtsades städa :) Alla stod vid typ ett bort och gnuggade med svampen i säkert 20 min så vi kunde stå  och dansa istället :) :)
Det var iaf jätte soft, dansa lite, hade det mysigt, sen såg vi på forrest gump med lite tomteskum daim och bulle. Tycker forrest gump är ganska långtråkig, inte min typ av film riktigt.
Sen åkte jag hem, ( slutade vid 13 :) :) :) ) och åt, och sen tittade på Eclipse med brorsan. Ääälskar twilight :) till o med mina bröder tyckte taylor/jacob var snygg!
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0