-

Christmas eve number two

Hej på er! Har ni haft en bra nyårsafton än så länge? Det har jag! Vi har ju som sagt julafton här idag igen, jag är i alla fall nöjd med dom allra flesta av mina presenter! :) Tack mamma! :)
Ikvälll kommer nog nicolett hit och tittar på alla fina raketer med oss! :) Det är dock sjukt att folk spenderar såå mycket pengar på raketer och smällare som bara varar 5 sekunder. Jag är i alla fall vääääldigt trött, håller nog på att bli förkyld kanske? Eller så är jag bara allmänt trött. I don't know.
Nu ska jag upp och kolla på film med familjen! :) mys, först måste jag bara städa, it is stuff all over the place.
Vi hörs! kram

okeyy, här är mina julklappar från mamma. Från vänster: Väska och plånbok, godis, klocka, paraply hhehe, 1 presentkort och ett biopresentkort, overknee socks, strumpbyxor, två enkla silverhalsband, LOVE ram, maskara, harry potter boxen med alla filmer,det  var typ det bästa, jag älskar harrypotter! :)


 Den här tröjan köpte jag idag på rean, är lite osäker om jag ska ha kvar den, den skiljer ju sig från dom flesta andra kläder jag har, hmm. Whatever jag tror jag sparar den, den är ju snygg till vit skjorta, (som på bilden). Den är lite bohemian stylee. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: klara

Behåll!

2011-12-31 @ 21:41:33
Postat av: klara

Behåll

2011-12-31 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0