-

Dag 15 - Något som är väldigt viktigt för mig

Man kan ju se lite hur man vill på denna fråga, kanske en pryl, som är viktig, eller viktiga grejer som får mig att må bra.
Jag klarar inte av, att bara sitta hemma, dag efter dag, även fast det kan vara ganska soft eftersom jag är lat, men skolan är viktig för mig. För annars skulle man aldrig ha ork, till att träffa , allla, som man träffar i skolan.
Det är viktigt för mig att jag, som stor, har ett bra jobb, en familj, ett stort snyggt hus, hyggligt med pengar och en hund :)
Det är viktigt för mig att känna kärlek, att ha vänner, familj nära. Att ha stallet, kunna åka dit, softa, mysa med djuren och ha det kul.
aah asså vafan jag suger på sån thär. hejdå
/nicoett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0