-

Dagen;

Haha vart ska jag börja ! vakna runt halv nio då mamma tvinga mig upp för att hon ville åka till falkenberg, och jag hade lovat att förlja med! så aa åkte dit och va där vid 10 typ, gick upp till min mormor och åt lite sen stack jag till ica och där skulle jag träffa anton,, så aa, sen gick vi hem till han och hade verlkigen inget göra,, men efter ett tag spela vi fifa haha, jag söööög! Iaf uhmmm jaa satt o spela lite och sms lite samtidigt, riktigt 3vligt hahaa! ett tag senare ringde mamma och sa att vi skulle tyvärr... Kom hem och satte ihop ett pepparkaks hus, fuckade upp glasyren haha så kanske ska göra om den,, ni kan få se när hela huset e klart ! aaa men de va la de,, hörs puss D!
haha SPEXXXX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0