-

hiss,diss

Hej igen!
har vart ute med min farmors hundar nu precis, och slått rekord på temple run (713 000! heeh) Har inte  så mycket insperation just nu så jag hissar och dissar ( tycker det låter jätte  töntigt att säga så , hehe, me vet inte vad man säger annars.. ;) ) två grejer!
diss:

Att ha färgglada tjocka strumpor i pumps? Förstår inte riktigt grejen med det, tycker inte det är särskillt snyggt. Det verkar vara populärt i japan o.s.v (bild lånad från lookbook.nu)
hiss:

Hår donut! Jag tycker det kan vara fint att ha det som omväxling om man ska vara lite finare eller så. Man kan ju ha donuts lite överallt på huvudet, men jag tycker det är snyggast att ha det i den höjden som är på bilden. Dock kan det bli en väldigt stor donut om man har tjockt hår. Lagom stor är snyggast (enligt mig lite mindre än på bilden, men typ i den storleken!)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0